onsdag 18 september 2013

Bild till låttext

1: Jag sökte på google efter svenska klassiker och kom fram till en skiva och läste vad det fans för låtar och då när jag läste Vem tänder stjärnorna så fick jag en bild i huvudet direkt.

2: Först började jag med att kladda på ett A4 papper så min ide blev klar. Sen började jag att skissa upp min bild på ett A3 papper. När jag hade skissat klart började jag att måla bakgrunden  med svart vattenfärg. Men nästa lektion var den borta. Så jag fick måla upp den snabbt på ett A4 papper för att jag inte han måla en ny stor bild.

3: Jag är nöjd med min bild för att den blev ganska bra fast jag målade den så fort.

4: Jag kunde haft mer koll på min bild så den inte försvinner.

5: Att min bil försvann och att jag fick göra min nya bild snabbt och inte så noggrant.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar